سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشق شب
سایت تابناک مطلبی را از علی مطهری گذاشته بود. وی در این مطلب ضمن دفاع از سید حسن مصطفوی سخنانی گفته زده است که جای بسی تاسف دارد. وی در بخشی از اظهار نظر خود می گوید:" من درصدد دفاع از مواضع آقای سید حسن خمینی نیستم اما آیا اگر کسی به نحوه
مدیریت بحران اخیر انتقاد داشت باید از صحنه انقلاب حذف شود و نباید حق
اظهار نظر داشته باشد."جناب مطهری گویا درست حوادث را نمی بینند و بهتر است به دکتر مراجعه کنند تا عینکی با شماره بالاتر به ایشان بدهد بلکه واقعیت ها را بتواند ببیند. اعتراض مردم به سید حسن مصطفوی از این جهت نبود که وی نسبت به مدیریت بحران اعتراض داشت. اعتراض از این رو بود که وی در طول یک سال اخیر همواره با فتنه گران بود و یک بار آنان را محکوم ننمود. حتی در مجالس و ضیافت های آنان شرکت می کرد. کروبی و موسوی  در طی یک سال اخیر بزرگ ترین ظلم ها را به نظام کردند و نظام را به انواع و اقسام اتهامات متهم نمودند اما جناب سید حسن مصطفوی یک بار نیز رگ گردنش برای هتک حیثیت نظام باد نکرد و برافروخته نشد و صدایش در نیامد. سید حسن مصطفوی در طول یک سال اخیر یک بار  نیز  حرف و موضع رهبری را تکرار ننمود بلکه هربار یک زندانی آزاد می شد از کسانی که به دنبال سرنگونی نظام اسلامی بودند به دیدارشان رفت. اعتراض مردم به سید حسن مصطفوی به دلیل همراهی وی با فتنه و فتنه گران بودو لااقل سکوت نمود.
علی مطهری در ادامه میگوید: " آقایانی که اصرار بر شبیه سازی حوادث امروز با حوادث صدر اسلام دارند آیا
صحیح می دانند که آنها و دار و دسته شان را به سپاه عمر سعد و ابن زیاد
تشبیه کنیم؟"
لحن گفتار ایشان ظاهرا طوری است که خودشان این شبیه سازی را قبول ندارند. شاید به همین دلیل هم بود که دیروز در خطبه های نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب حضور نداشتند. چرا که مقام معظم رهبری بار دیگر از تاریخ صدر اسلام یاد کردند و طلحه و زبیر را مثال زدند و از سوابقشان گفتند و از عاقبتی که بدان مبتلا شدند سخن گفتند. نمی دان چرا ایشان از شبیه سازی بدشان می آید و این را قبول نداردند. شاید می ترسد در اثر این شبیه سازی، به یکی از بدنامان صدراسلام شبیه شود. و چون به خود چندان اطمینان ندارد از این می هراسد.
علی مطهری در پایان نیز میگوید: "در روزی که باید از وحدت سخن رانده می شد، پروژه تفرقه اجرا شد و این به صلاح کشور نبود.
"
من در ین باره سکوت می کنم و از مقام معظم رهبری می خواهم در اولین فرصت رفتار خود را تصحیح نمایند و به جای  این که از امام جامع الاطراف سخن بگویند و بگویند که:"  نمیشود با هر کس و ناکسى ائتلاف کرد. باید ببینیم دشمنان دیروز امام در برابر ما چه موضعى میگیرند. اگر دیدیم مواضع ما جورى است که آمریکاى
مستکبر، صهیونیست غاصب، مزدوران قدرتهاى گوناگون، مخالفین و معاندین امام و
اسلام و انقلاب از ما تجلیل میکنند، احترام میکنند، بایستى در مواضعمان شک
کنیم؛ باید بدانیم که راه درست و مستقیم را نمیرویم. این معیار است، این
یک ملاک است. امام هم بارها بر همین تکیه میکرد. امام میفرمود - در
نوشته‌جات امام وجود دارد، در اسناد قطعى فرمایشات امام این هست - که اگر
از ما تعریف کردند، بدانیم که خیانتکاریم. این خیلى مهم است.
کسانى بیایند درست در خط مقابل امام حرکت کنند، درباره‌ى مسئله‌ى قدس در
روز قدس آنجور موضعگیرى کنند، در روز عاشورا آن فضاحت را به بار بیاورند،
بعد ما با کسانى که با اساس مبناى امام و حرکت امام صریحاً مخالفند، اظهار
همراهى کنیم، خودمان را در کنار اینها قرار بدهیم و تعریف کنیم، یا در
مقابل اینها سکوت کنیم؛ در عین حال بگوئیم ما دنباله‌روِ امامیم! این امکان
ندارد، این قابل قبول نیست. ملت هم این را خوب فهمیدند. ملت این را
مى‌بیند، میداند، میشناسد، میفهمد."
بگویند ما میخواهیم با فتنه گران وحدت داشته باشیم. 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمدرضا فلاح 89/3/15:: 5:35 عصر     |     () نظر

بنا به گزارش پایگاه الفقه الاسلامی عصر امروز سه شنبه عبدالله بن عبدالرحمن الغدیان از شاگردان بن باز به هلاکت رسید و مرد. وی که سال ها عضو هیات افتای عربستان بود سالها در دانشگاههای مختلف عربستان تدریس کرد و هرساله در ایام حج با حضور در اماکن مقدس مکه و مدینه علیه اعتقادات شیعه به سخنرانی میپرداخت و انواع و اقسام اتهامات را متوجه شیعه می نمود. وی در پاسخ به یک سوال درباره مذهب شیعه، این مذهب را بدعت در اسلام میشمارد و عوام شیعه را نیز مانند خواص شیعه کافر میداند. هلاکت این وهابی افراطی را تبریک میگویم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمدرضا فلاح 89/3/11:: 8:34 عصر     |     () نظر

به دنبال جنایت  ضد بشری رژیم اشغالگر قدس د رحمله به کشتی های
امدادی حامل مواد غذایی به غزه میرحسین موسوی در پیامی این اقدام را به
شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار “کلمه” متن این پیام به شرح زیر است:

بار دیگر رژیم اشغالگر قدس  در تجاوزی تازه کاروان شناورهای غیر نظامی
حامل مواد امدادی برای مردم مسلمان غزه  را هدف قرار داد تا خوی خشونت جوی
خود را به نمایش گذارد. این حمله که منجر به کشته و زخمی شدن جمع کثیری
شد، نقض فاحش مقرارات بین المللی و حقوق اولیه انسانی است.  اینجانب همراه
با جنبش حق جوی سبز در سراسر جهان همصدا با همه آزادی خواهان، این جنایت
بین المللی  را محکوم و ضمن اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین و تسلیت به
مردم ترکیه به خاطر از دست دادن عده ای از هموطنانشان از جامعه بین المللی
خواستار برخورد جدی با عاملین این عمل غیر انسانی و متجاوزین به کرامت
انسانی  می باشم.

برادر میر حسین یاش رفته که شعار جنبش سبز در روز قدس این بود نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران. اگر شما واقعاً دلت برای فلسطینی ها می سوزد باید همان فردای روز قدس آن گفته ها و آن شعارها را محکوم می کردی. به خاطر چهار تا منافق روز قدس دست از خط امام برداشتی الان هم خدا می داند چه نیتی داری.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمدرضا فلاح 89/3/11:: 7:57 عصر     |     () نظر
هرگاه سخن از خرمشهر و فتحش پیش میآید نام سرداران بزرگی به ذهن خطور میکند که بسیاری از آن ها اکنون بر سر سفره پروردگاراشان روزی می خورند. آنچه تمام این سرداران را به انجام این کار بزرگ موفق گرداند و آنان را از انبوه تجهیزات دشمن گذراند و به قلب خرمشهر یعنی مسجد جامع رساند عاملی بود که امروز نیز میتواند همان کارهای بزرگ را انجام دهد. امروز جامعه ما درگیر یک جنگ تمام عیار است. جنگی که کشته ها و اسرایش هیچ قدر وارزشی نخواهند داشت. ما امروز گرفتار جنگ عظیم فرهنگی هستیم. جنگی که مهاجمانش تا درون خانه های ما نفوذ کرده اند و آرام آرام دارند خانه را ویران می کنند. آن عامل تقوا بود و این تقوا بار دیگر اگر در  جامعه جان بگیرد و برخیزد دشمنان و مهاجمان باید با خواری عقب بنشینند. این یک تقدیر حتمی الاهی است. بزرگ فرمانده انقلاب، مقام معظم رهبری، میگوید: هرجایى که ما نمایشى از تقوا دیدیم، همین اثر را هم دیدیم. فتوحات میدان جنگ، همین‌طور بود. خرمشهر، با تقوا به دست آمد. به وسیله‌ى تقوا و اتکال به خدا بود که دشمن در جنگ هشت‌ساله شکست خورد. هیچ شکستى، فضاحتبارتر از شکستى که دشمن در جنگ هشت‌ساله خورد، نیست. اینها، مبالغه نیست.
 
آقا

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمدرضا فلاح 89/3/2:: 7:22 عصر     |     () نظر