سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشق شب

فیلم معاون دانشجویی دانشگاه زنجان دانلود کنید.فیلم معاون دانشجویی دانشگاه زنجان دانلود کنید. فیلم معاون دانشجویی دانشگاه زنجان دانلود کنید.فیلم معاون دانشجویی دانشگاه زنجان دانلود کنید. این عبارت زشت را می توانید به راحتی در اینترنت پیدا کنید. دوباره آبروی یک نفر در حال هوا شدن است و ما کاربران محترم اینترنت در این میان نقش اصلی را ایفا می کنیم. من به ماجرا کاری ندارم که چه اتفاقی افتاده است و چرا آن دختر خانم در اتاق معاون چرا خود را بی حجاب کرده است( البته من فیلم را ندیدم وصفش را شنیدم) دغدغه اصلی این است که چرا باید با آبروی افراد بازی شود و به نظر من باید اولین شاکی خود آن دختر باشد که تصویر او را هزاران نفر دیده اند و نمی دانم چه کسی آخرین نفر است که آن را خواهد دید. مسوولان باید برای این آبرو ریزی ها فکری کنند و کسانی که این فیلم را ضبط کردند و ان را پخش کردند شناسایی کنند و قاطعانه برخورد نمایند. البته آن دختر خانم هم بی تقصیر نیست. بر فرض که می خواستند او را اخراج کنند آیا باید برای جلوگیری از اخراجش دست از حجاب خود بردارد. وقتی جریان این دختر خانم راشنیدم یاد آن دختر اهل ترکیه افتادم که به خاطر آن که حجابش را حفظ کند در برابر ضربات پلیس ترکیه مقاومت کرد وحتی بچه اش هم سقط شد اما او دست از حجابش بر نداشت. آن مسوول دانشگاه هم مقصر است که در ساعتی غیر اداری این دختر را پذیرفته است. مسوولان باید احتیاط کنند که شاید کسی بخواهد به نحوی به انان ضربه بزند. باز هم می گویم نمی دانم واقعا چه اتفاقی افتاده است ولی می دانم که دوباره آبروی کسی در حال از بین رفتن است یا معاون دانشگاه زنجان یا ان دختر خانم و یا هر دوی آنان. ولی حیف که آبروی هیچ کس گویا ارزش ندارد.    

راستی شما برای دیدن این فیلم به این جا آمدید؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمدرضا فلاح 87/3/31:: 1:18 صبح     |     () نظر
در تاریخ می خوانیم که در جریان جنگ صفین هنگامی که سپاه امیر المومنین به پیروزی بر معاویه نزدیک شده بود سپاهیان معاویه بر اساس نقشه عمروعاص قران را بر سر نیزه کردند و کوته فکران سپاه امیر المومنین نیز فریب خوردند و دست از جنگ برداشتند و ان قدر به عناد خود ادامه دادند که تشکیل گروهی به نام خوارج را دادند و علیه امیر المومنین ایستادند و سرانجام در برابر اقتدار علوی شکست خوردند و از صحنه تاریخ نیز حذف شدند.

داستان قران بر سر نیزه کردن را همه شنیده ایم اما این روزها خود با چشمان خویش نظاره گر آن هستیم. زمانی امام در میان ما بودند و گروهی داعیه دار آن بودند که پیرو خط اویند. امام از دنیا رفت و آیت الله خامنه ای که مورد اطمینان امام و شخصیت لایق رهبری از دید امام بود به ولایت امری رسید. از آن روز تا کنون هجمه های بسیاری به مبانی و اندیشه های امام صورت گرفته است و در این میان افرادی نیز به دفاع از اندیشه های امام برخاستند و با تبیینی عقلانی از آموزه های دینی و اسلامی در برابر هجمه اعتقادی ایستادند. از بزرگان این میدان مبارزه آیت الله مصباح است. وی آن چنان به مبانی اسلام و انقلاب مسلط است که آیت الله خامنه ای ایشان را از عقبه های تئوریک نظام می دانند و این یعنی تسلط کامل و آشنایی عمیق آیت الله مصباح از مبانی امام و انقلاب و اسلام. اما در این میان گروهی نام امام را چون قران بر سر نیزه کرده اند و هر روز به نام امام آیت الله مصباح را می کوبند و انواع سخنان دور از ادب را نثار شخصیت ایشان می کنند. نمونه اخیر این هتاکی ها از سوی آقای محتشمی پور صورت گرفته است. این اقا در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی گویا خواب بودند و در آن زمان هیچ گاه چنین موضع گیری های تندی از ایشان ندیدیم. آن روز که در روزنامه رفیقشان به امام توهین شد و ادعا شد که امام در سفر به فرانسه از دولت فرانسه تقاضای پناهندگی کردند و ان دولت نیز به ایشان پناهندگی داد این آقا یادش رفته بود که امام که بوده است. مسلما این آقا خوب می دانست که امام که بود اما این سخنان در روزنامه همپالگی خودش منتشر شده بود و این دوست ارج و قربی به مراتب افزون تر از امام در نزد این آقا داشت و آقای محتشمی حتی یک اخم هم نکرد اما امروزه می بینیم که ایشان ناگهان و بدون هیچ مناسبتی به آیت الله مصباح حمله می کند و با علم کردن نام امام می کوشد در دل جبهه حق تردید بیندازد.

تاریخ چه خوب تکرار می شود یک روز قران بر بالای نیزه می رود و روزی دیگر نام امام و هر دو با یک هدف؛ نابود کردن حق




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمدرضا فلاح 87/3/26:: 6:31 عصر     |     () نظر

سال ها است که می شنویم مزدوران وهابی در کنار جنایت های خونین خود دست به یک جنایت بزرگ فرهنگی نیز می زنند و آن تحریف کتاب ها و متون دینی و تاریخی است. وهابیت می داند که خانه اش را بر روی آب ساخته است و هیچ استحکامی ندارد. مبانی وهابیت آن چنان سست است که با کوچک ترین استدلال به همی می ریزد و تاب ایستادگی ندارد. وهابیت دیگران را بر امی المومنین علی  علیه السلام مقدم داشتند با این که صدها دلیل را می توان از منابع آنان یافت. آنان برای این که کسی نتواند از متون بر اولویت علی و خاندان علی و ستم هایی که به آنان در طول تاریخ شده است استفاده نماید سه راه بیشتر ندارند

1.      وابستگی فکری و عقیدتی مولفان این کتب را به خود منکر شوند. وهابیت این راه را پیموده است و برخی از علمای سنی مذهب مانند حاکم نیشابوری را شیعه معرفی می کنند

2.      تفسیسر عبارات به گونه دلخواه

3.      تحریف لفظی که این نوع در کتاب هایی که در سال های اخیر چاپ می شود بسیار است. برخی اسامی را حذف می کنند. برخی روایات را حذف می کنند و گاه برخی کلمات کلیدی را حذف کرده اند

وهابیت همه این کارها را انجام می دهد که بتواند نام اهل بیت را بر اندازد؛ کسی با اهل بیت آشنا نباشد و کسی از فضایل آنان و ستم هایی که به آنان رفته است خبر نداشته باشد . کسی نداند که به ناحق دیگران بر مسند خلافت رسول خدا تکیه زدند اما وقتی خدا کاری را بخواهد انجام دهد هیچ کس نمی تواند در برابر مشیت الاهی بایستد.

مدینه کجاست؟ شهری است در کشوری که حاکمانش وهابی مسلکند و والیان وهابی مدینه در این سال ها تا آن جا که توانستند آثار خاندان اهل بیت را به نام توسعه مسجد نبوی ویران کردند تا نامی از اهل بیت باقی نماند. اما یک چیز را نمی توانند ویران کنند و آن تا روز قیامت شاهدی بر مظلومیت اهل بیت است. سندی است بر مظلومیت خاندان پیامبر .سندی است که دست روزگار نمی تواند آن را از بین ببرد و هر چه که زمان بگذرد این سند ارزش مند تر و قوی تر می شود و این سند همان قبر فاطمه است.

قبر فاطمه کجاست؟

اگر وهابیون می دا نستند قبر آن خانم عظیم الشان کجاست آن را هم  به نام دین ویران می کردند ولی مخفی بودن قبر فاطمه همواره این سوال را برای هر کس که زندگی او را بشنود مطرح می شود که چرا قبر او مخفی است و چرا کسی از قبر او آگاهی ندارد

وهابیت اگر تمام اسناد برتری و فضیلت اهل بیت را محو کند و اگر مظلومیت اهل بیت را بخواهد پپوشاند نمی تواند این سند را محو کند و همین سند روز به روز پر رنگ تر می شود و همین عامل داغ بر دل وهابیت می گذارد.        

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمدرضا فلاح 87/3/18:: 5:10 عصر     |     () نظر

ای کاش قم هیچ مسوولی نداشت. ای کاش همه مسوولان قم می مردند. ای کاش همه ادارات قم ویران می شد آن وقت حداقل می فهمیدیم که قم سر و صاحب ندارد وهر چه کمبود و نابسامانی است به دلیل همین نبود مسوول است آن گاه عریضه می نوشتیم و شرح حال می دادیم و از طهران درخواست والی می کردیم تا به این ولایت سر وسا مانی بدهد اما همه دردم این است که این شهر همه چیز دارد استاندار، فرماندار، شورای شهر، تشکیلات عریض و طویل شهر داری، سازمان اتوبوس رانی قم ،سازمان تاکسی رانی و... .

این ایام مصادف بود با روزهای رحلت امام خمینی و مردمی که به زیارت حضرت امام رفته بودند بی خبر از همه جا به قم آمدند تا حضرت معصومه سلام الله علیها را زیارت کنند که در بافت مرکزی شهر با یک وضعیت خاص روبرو شدند که جای گفتن ندارد. البته این ها به من که ساکن قم هستم ربطی ندارد برای من آن چه مهم است وضعیت تردد در سطح شهر قم است. شب شانزده خرداد برای مراسم سالگرد رحلت امام و شهدای پانزده خرداد به حرم رفتم. بعد از نماز به مسجد اعظم که محل برگزاری مراسم بود رفتم و حدود ساعت نه و نیم یعنی تقریبا نیم ساعت بعد از نماز از حرم خارج شدم و در خیابان ارم به انتظار ماشینی ایستادم تا با آن به منزل بروم. چند دقیقه ایستادم و خبری نشد گفتم بهتر است با اتوبوس به مقصد بروم. به خیابان شبستان رفتم و منتظر اتوبوس شدم و تقریبا چهل و پنج دقیقه به انتظار ایستادم اما یک اتوبوس هم نیامد نه برای مقصد من و نه برای دیگر مسیرها تا این که یک سواری پیدا شد و با آن قدری از مسیر را رفتم و بقیه مسیر را با وسیله ای دیگر.

همین دیشب که شب جمعه بود در مسجد اعظم مراسم سالگرد آیت الله فاضل برگزار می شد. باز هم عینا همین برنامه ها تکرار شد.آخر یکی نیست به این مسوولان بگوید که شما خدا را شکر از برکت سفره بیت المال وسیله دارید و همان در مسجد اعظم سوار ماشین می شوید و به منزل می روید نباید این قدر تعهد داشته باشید که حداقل اگر می خواهید سرویس اتوبوس های خود را راس ساعت 9 شب یعنی همان زمانی که نماز تمام می شود تعطیل کنید در این شب هایی که مناسبت خاص است به این نیروهای خود بگویید قدری بیشتر کار کنند . مردم حاضرند حتی دو برابر هم به شما بلیط بدهند ولی روی زمین نمانند. البته باید از تاکسی رانی هم تشکر کنم که در این شب جمعه ای مامورانی را گذاشته بود تا جلوی تاکسی های خالی را بگیرند و مردم را سوار کنند البته اگر تاکسی رد شود.      

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمدرضا فلاح 87/3/17:: 2:35 صبح     |     () نظر